stephaniesliv

Veckoslut.

Kategori: Allmänt


Godmorgon!! När jag höll på att gå upp imorse snoozade jag lite grann. Har ni också haft så att man somnar om och fortsätta drömma där man va förut i drömmen? Det är så himla läskigt, men ballt. Som att man måste veta fortsättningen i ens dröm hela tiden. Tillslut slog jag mig själv på fingrarna när jag var påväg att fortsätta trycka på min älskade lilla snooze. Inte idag också Stephanie, nu räcker det. Ska ju faktiskt till jobbet snart! 

Nu är det verkligen mörkt ute, känner att det vore så mycket mysigare att ha vår och höra fåglarna kvittra istället för att höra plogmaskinen. Dock hör man den inte nu heller eftersom det bara regnar ute, suck! 

Måste försöka lägga på lite vax på min tandställning då jag har fått ett härligt litet sår i munnen av den:/ Hoppas ni får en härlig dag idag! Kramkram.


Vår o sommar, komnu! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: