stephaniesliv

Tisdag.

Kategori: Allmänt

Goddag! 
Ställde först klockan på 9:00, men efter att jag vaknade ställde jag den på 10:00 (jag är ju ledig idag tänkte jag). Sen vaknade jag vid 10, men somnade om och steg upp närmare halv 12. Bra där...

Idag ska jag njuta av att ta det lugnt, även om det går mig lite på nerverna. Men dagen kommer vara rätt så aktiv ändå. Skönt! Jag ska dels ge mig på ett litet "shopping-uppdrag", mer kan jag inte säga. :) 

D sov över här inatt, och det kändes som att jag vaknade flera gånger helt plötsligt. Känns så konstigt när man bara vaknar men inte vet varför... Sen är det ju svårt att somna om ibland också, usch. Hade några riktigt vrickade drömmar... haha. Många drömmar kunde dras tillbaka till gymnasietiden. Tiden som jag kallar flumtider. Jaaa, vad ska jag säga? Hoppas att alla drömmar inte blir sanna. En sak har väckt mig titt som tätt, som jag vet, är alla flygplan. Har varit jättemånga låga inflygningar och jag är rätt så trött på att höra bullret nu faktiskt:/

Ska försöka planera dagen nu, hörs! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: