stephaniesliv

Te amo.

Kategori: Allmänt

God kväll! Sitter just nu och kollar lite på Narnia på 5an. Dock väntar jag på Britney's dokumentär. Ska faktiskt bli intressant att se. 

Igår var roligt! Kul att se alla igen. Det känns som att tiden har stått stilla, det mesta är sig likt så att säga. Men men, det har ju inte gått så lång tid heller. Har knappt några bilder från kvällen alls. Lite trist, men det kommer fler gånger! Kvällen blev rätt sen. Om jag fick bestämma skulle kvällen slutat innan 12, men så blev det ju icke! Nåja, Dennis och jag åkte hem till mig efteråt. Sen vaknade vi mitt på dagen. Åhh så mysigt det var att vakna upp bredvid honom:) Ville inte gå upp, men eftersom vi skulle gå på visning av en lägenhet senare på dagen var vi tvungna att dra oss ur sängen. 

Lägenheten var trevlig, vi får se vad som händer...! Nu ska jag försöka laga lite mat. Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: