stephaniesliv

Tack gode gud för vax!

Kategori: Allmänt

Ett litet midnattsinlägg... av tristess. 

Jag har gått runt och haft ont under min läpp hela dagen då tandställningen gjort små härliga gropar på underläppens insida. Aj som satan säger jag bara. Men jag kom ju på (kanske lite sent), att jag har sånt där vax som man kan sätta på t-ställningen så att det inte skaver mot huden. Så ni sitter jag här, med typ ett tjockt lager som täcker det onda området. Känns riktigt bra måste jag säga. Att jag inte kommit på det tidigare. Dock vet jag inte hur bra det kommer hålla. Det är nämligen så att tack vare mitt djupa bett, så fastnar mina framtänder i vaxet när jag biter ihop, Får med andra ord sova med lite öppen mun och inte ihopbitna (kan man säga ihopbitna? aja). Det här är, mina vänner, en svårt challange för mig. Jag står inte ut med öppna sovande munnar! Iaf inte på mig själv. Jag andas inte med munnen när jag sover och har verkligen min favoritposition som alltid funkar när jag inte kan sova. Men nu är det dags att bryta den traditionen, haha. 

Imorgon (eller idag, torsdag), är jag ledig. Kommer då kunna uppdatera lite mer frekvent. T.ex. utvärdera chihuahuafilmen o lite annat. Godnatt från mig och lilla Upplands Väsby!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: