stephaniesliv

Monday morning.

Kategori: Allmänt


Och så var det måndag igen. Förstår inte hur tiden kan gå så fort egentligen, men tydligen så gör den det...

Idag ska jag försöka fixa och dona med lite saker som jag annars aldrig hinner med. Känns ganska skönt att jag fick sova länge också. Men jag måste säga att jag hade en och annan skum dröm. Min granne var pilot och hon skulle flyga hem oss från Dubai. Helt plötsligt är hela gamla klassen med, plus några av mina simskolebarn:S Jag fattade ingenting, och Dennis hade gått fel, så vi alla väntade på att han skulle komma till hangaren där vi hade samling. Men det fanns inget flygplan så långt jag kunde se, så vi väntade även på flygplanet(?) haha. Illa! Blir väl såna här konstiga utvecklingar av att vara flygrädd. Det är massa flygtrafik över mig nu, så jag kan ha hört det undermedvetet och sen drömt om flygplan, eller något. 

Nej, nu ska jag försöka duscha och klä på mig. Mors!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: