stephaniesliv

Mina nyårspumps!

Kategori: Mina älskade plagg

Hej igen! 
Har precis kommit hem från Väsby centrum där jag fyndat lite. Ni förstår, jag hittar alltid den bästa dealen! T.ex dehär snygga pumpsen som jag tänkte ha på nyår som gick på endast 119,50 riksdaler. Lucky me:) 

 

Hittade dem på Euro Sko där de för övrigt har lite mer utförsäljning av snygga saker. Alla butiker har typ rea nu känns det som, men jag väntar till mellandagarna. Fast jag bör egentligen vänta till Dubai, men om jag känner mig själv rätt kommer jag inte kunna hålla mig, tur att jag jobbar mycket iaf. Då slipper jag bara gå runt och bli exponerad, haha:) 

För övrigt är jag randig idag.




Ska åka iväg till simskolan nu. Kommer tillbaks till tangentbordet imorgon efter jobbet. Kramopuss!



Kommentarer

  • Liene säger:

    sdv. jag tror det är ganska säkert att du kan hitta tillbaks, elel börja spela igen som förr. Om man nu har unat så kan man fortfarande återlära sig det och fort:)

    Och så kul att jag inspirerade dig på de sättet:O



    Snygag skor, och inte dyra alls ju! Fint mad randigt:)

    2008-12-16 | 15:10:43
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: