stephaniesliv

Lördag.

Kategori: Allmänt


Hej hopp! Jag måste säga att jag mår tiotusen gånger bättre än vad jag gjorde i det förra inlägget, haha. Men gud vad det är underbart att ha honom hemma. Jag förstår inte vad jag skulle göra utan honom. Vad jag älskar dig, Dennis! 

Har spenderat de två senaste dagarna i hans sällskap. Dock jobbade jag igår, men det stoppade mig inte från att åka till honom efteråt. 

Nu sitter jag och mamma framför tvn och tittar på Harry Potter, den fjärde filmen (går på 5an). Har sett den förut, men har inget bättre för mig så det blir detta. Det är helt ok, om inte perfekt. Känner att jag inte vill göra så speciellt mycket ikväll för den delen. Ska titta om det finns något gott att äta här. Jaaa, träna kan man göra någon annan dag.... Hehe. 

Skriver lite senare, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: