stephaniesliv

Lite lätt shopping.

Kategori: Allmänt


Nu har solen gått ner igen. Någon annan som märkte att det var fullständigt kaos på alla banker överallt? Här i väsby var det som att vinna på en trisslott om man fick hjälp på banken idag. Men värst var det såklart för Swedbank, vars system låg nere över hela Sverige. Kan ni gissa vilken bank fröken Skinner har? Javisst, Swedbank. Med andra ord sket det sig att försöka uträtta sina ärenden där. Jag tror inte ens att vissa som satt och väntade på sina nummer förstod att de var värdelöst att vänta, haha. Man måste ju fråga om man ser att det är något fel och inte bara sitta på sin häck och vänta på bättre tider... Människor kan vara så sorgliga ibland. 

Så istället för att vänta på bättre tider på banken gick jag och mamma till en Thailänsk restaurang nere vid stationen i Väsby. Tiger heter restaurangen, och de serverar galet god mat. Eftersom jag serverar ägarn sitt kaffe varje dag uppe på waynés blev jag bjuden på lunch:) Riktigt snällt, tack så mycket! Njöt av den stora portionen, haha Gott som få! 

Sedan traskade mammelito och jag ner till centrum där jag inhandlade lite örhängen, strumpbyxor för nyår och en bok om hälsoråd för hundar. Köpte den från apoteket, och jag hoppas på att den hjälper mig reda ut lite frågetecken, samt lära mig lite nya, nyttiga saker:) Utvärderar den när den är färdigläst. Nu ska jag gå och vänta på Dennis som just nu är på väg hit. Jag är gladerspader! Ha en trevlig kväll♥


Yep, jag har tre hål i ena örat, och två i det andra! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: