stephaniesliv

Jag ser det snöar...

Kategori: Lilla Nelson<3

Jaha, nu börjar det igen. Och så är det 2 plusgrader vilket gör att det bara slaskar sig direkt. 

Jag gör för övrigt ingenting vettigt. Tryckte i mig 4 smörgåsar nyss. Liite försenat, haha. Men jag har gjort lite andra småsaker. Kan inte förneka att jag är lycklig av att ha kontakt med en kennel som jag intresserat mig för. Blir bara glad av den där lilla kontakten, även om det i nuläget kanske inte alls är aktuellt. 

Kan passa på att utvärdera DVD-filmen jag pratade om förra veckan. 

Ja, vad säger man. Många söta hundar som sprang runt, men de va rätt mycket som jag undrade över. De sa t.ex. att man inte skulle ha Chihuahuan i sängen eftersom det finns risk att den ramlar ner och skadar sig, men ändå så visar de hur en kvinna ligger o gosar med 2 hundar i sängen innan hon ska sova(?).... Sen visade de en scen då de berättade om att man kan klä hunden eftersom den lätt fryser ihjäl. Och de sa att sålänge kläderna fyller funktion så är det bra. Men så visar de en wavva som knappt kan gå av sin outfit. Det kallar de för att fylla funktion.... Nej, det känns som att filmen gjordes i samband med den stora chihuahua-boomen i början av 2000-talet. Dessutom kändes det som en enda lång tv-shopsreklam med en överdrivet dålig b-musik i bakgrunden. Jag väntade bara på det där speciella erbjudanden man får med om man beställer inom 20 minuter. 

Dock var det ett fåtal bra saker jag fick lära mig, som mat osv. Äh, filmen får endast 1/5. Den bör ses för att förstå varför...

Nu ska jag titta på gamla repriser av DH. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: