stephaniesliv

Jag längtar efter min valp.

Kategori: Lilla Nelson<3

Ja, det är precis det jag gör just nu, även fast jag inte vet vem min valp är ännu.

Jag har lite kontakt med en uppfödare som skall få en kull vilken dag som helst nu. Men jag vet inte om det är dags ännu. Då hämtar jag valpen i ungefär mars. Det kanske är för tidigt? Jag vet inte vad som är bäst, att ta semester nu i vår eller på sommaren? Helt plötsligt blev det knasigt med planeringen. Men hur det än blir löser jag det. Valpen kommer först, och besluten kommer komma vars efter hur jag känner att det passar bäst. 

Jag längtar i alla fall efter dig, vem du än är, var du än är... ♥

Kommentarer

  • JOHANNA ARREMAN säger:

    sv: hej, japp det är jag :) haha jasså, vad roligt att du hittade mig på det sättet =)

    2008-12-31 | 15:30:48
    Bloggadress: http://johannaarreman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: