stephaniesliv

Jag hjärta tomtegröt!

Kategori: Allmänt

God (sen) morgon! Har precis slevat i mig en skål med tomtegröt. Oj vad gott det var! :) Mamma hade lagat lite igår kväll, och det fanns lite över idag som jag värmde, perfekt! 

Min dag började inte riktigt som jag hade tänkt mig. Idag skulle jag nämligen fotograferas igen hos Christopher, som tog så fina bilder på mig för några veckor sen, igen. Men jag kände verkligen att jag hade sovit för lite. Jag var bara nere över att jag fått för lite sömn och litade helt enkelt inte på min förmåga att kunna prestera framför kameran. & jag vet att det inte alls är professionellt, för man måste ändå försöka. Som modell kommer man ha de där dåliga dagarna då man måste peppa sig själv för att kunna må bättre, men jag var alldeles tom imorse när jag vaknade, och så var det bara... Vi ska försöka ses på onsdag istället.

Men min dag är inte förlorad bara för det, utan jag har ändå saker jag måste göra ifall jag ska kunna ha luckan öppen på onsdag istället. Ska försöka promenera ner till centrum i det här underbara vädret för att kopiera lite papper osv. 

He en bra dag, kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: