stephaniesliv

It's soon time.

Kategori: Musik och bilder.

Hej hej! Dan före doppardan har spenderats väl. Jag är inte lika irriterad längre, haha:) 

Plåtningen idag gick jättebra! Kändes bra och nu har jag lite foton att skicka in till agenturer, så vi får se hur det blir med det. Jag måste säga att det är skönt att kunna slappna av nu. Imorgon är det julafton, och dagen efter det är det juldagen=två dagars riktig ledighet! Sen blir det tillbaka till slitet, men det går ju inte att bara ha det lugnt o skönt hela tiden. 

Ska försöka sätta mig i soffan nu. Har precis sminkat av mig och satt på mig mjukisbyxorna. Mysfaktorn är med andra ord hög! Dock kan jag inte förneka att jag är halvt orolig över att älsklingen befinner sig i luften just nu, men det kommer att gå bra (it better!). Saknar honom som en tok...♥




Jag när jag kom hem från plåtningen idag. Visst har mina tänder blivit fina! Helt fantastiskt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: