stephaniesliv

I'm gonna burst my pj's...

Kategori: Allmänt

Jag är såååå förbannat mätt så jag tror att jag spricker! Orkar knappt röra mig till sängen, men imorgon blir det en riktig lång promenad. 

Förresten, kan man bli nöjdare med denne julafton?! & jag började nästan gråta när jag fick höra Dennis röst (jaa jag vet att jag tjatat om honom i en vecka nu...). Jag blev så lycklig då jag äntligen kände att han inte längre befann sig på andra sidan jordklotet. Imorgon ska jag kedja fast honom och stanna tiden i några dygn. Ja tänk om man kunde göra så, då skulle jag levt i min egna bubbla forever and ever:) 

Nu ska jag sova. Har haft en sån toppendag så att den sugit ur mig all energi i kroppen. Börjar förresten bli väldigt nöjd med min frisyr. Det kanske var värt dedär 6 timmarna... Men jag kan inte yttra mig om själva behandlingen förns på lördag då jag tvättat håret och sett hur resultatet blir (om det håller sig rakt så som de sägs att det ska göra). 

Godnatt på och sov gott nu. Jag ska försöka få tiden att passera som blixten imorgon så jag får träffa min bruna pepparkaka till pojkvän. Sov sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: