stephaniesliv

Idol.

Kategori: Allmänt

Jag och mamma har gaddat ihop oss för att för första gången i historien rösta på en av deltagarna i idol. Kevin har charmat oss med sitt leende och hans sätt att bara få oss att bli glada. Han är verkligen fantastisk och inspirerande! Om han inte vinner kommer jag aldrig kunna titta på programmet igen. Men å andra sidan är hans karriär spikad i och med att han fått chansen i det här programmet. Är så glad för hans skull:) Så jag passar på att gratta honom i förskott, för han är en vinnare i mina (och många andras) ögon. Grattis Kevin


Bild: Expressen.

Nu ska det ätas lussekatter och annat gott, samt hålla tummarna:)

Kommentarer

  • Liene säger:

    sv: Vraför fortsatte du inte med musiken då? tack:D jag blir glad av att höra att det var inspirerande.



    Han var värdig vinnare! Han verkar så positiv och har bar kontakt med alla männsikor:D

    Men Alice är inte alls dålig hon heller.

    2008-12-13 | 15:38:43
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: