stephaniesliv

Gråa Väsby.

Kategori: Musik och bilder.


Usch vad trist det är med det gråa vädret. Nästan så att jag somnar när jag är ute och går! Jag vill ha sool och vinter. Kalla dagar, inga mesiga +3 grader. Om det ska bli mörkt vid 4-tiden så kan det vara riktig vinter istället för en långdragen höst, tack! 

Har sprungit runt lite här o var idag. Först arbetsförmedlingen, som utan problem den här gången (HÖR O HÄPNA) bara nickade på huvudet och antecknade att jag inte vill vara aktivt sökande, utan bara inskriven. Tusen tack Johanna på AF i Uppalands Väsby för att inte ha gett mig en hjärnblödning. Ungefär det man får efter varje besök där, känns det som i varje fall. 

För att fira det lyckade besöket gick jag upp till simhallen för att lämna in mina arbetade tider, och efter det så firade jag loss på Waynés! Pratade rätt länge med min chéf vilket var väldigt trevligt. Sen åkte jag hem (o nu sitter jag här!). Just nu har jag på mig en ursött linne med fina små volanger. 





Denna söta pärla är också från 365 sunshine, MQ. Har hittat många söta plagg därifrån denna säsong, bra jobbat! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: