stephaniesliv

GODJUL!

Kategori: Allmänt

JOY TO THE WORLD! 

Godmorgon, och god jul! För idag är det ju julafton, vilket känns fantastiskt:) Jag har satt på en Whitney Houston CD som diggas rätt hårt. God stämning, men ingen julmusik för än jag börjar laga maten. Ska iväg och handla lite godsaker som skall stå på matbordet till ikväll. Mamma jobbar idag, så jag tänkte stå för en riktig härlig julmiddag sen när hon kommer hem. 

Men hörrni, visst ser det ut som att det kommer snöa idag?! Jag menar jag väntar på de lilla vita att falla från himlen! De sa ju på nyheterna att de fanns stor möjlighet till snö. Så snälla tomten/gud/naturkvinna sätt igång snömaskinen omedelbums! 

Måste ge mig av nu om jag ska hinna handla. Men ni får ha världens bästa julafton. Jag vet att min kommer bli kanon. Detta är en efterlängtad dag på många sätt! T.ex. så landar min älskling om c.a 6 timmar=jag får höra hans röst för första gången på en vecka! 



UPDATE: 
Har vart och handlat nu, och det SNÖAR:D Fyfan vilken fullträff:) För första gången på länge känns det verkligen som jul!:)


Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: