stephaniesliv

God morgon i solskenet.

Kategori: Allmänt

Det är såhär det ska vara om vintrarna. Kallt och soligt! Snart kommer man kunna åka skidor i väsjöbacken igen, jag känner det på mig... Måste kolla deras hemsida sen ikväll. 

Ska snart åka iväg till jobbet. Känner mig rätt så taggad faktiskt, även fast jag fått en hackig sömn. Dennis låter ibland som Brummelisa och då finns det inget annat än att försöka somna om mellan alla fina symfonier:D Men det är egentligen konstigt hur vissa låter och andra är helt tysta när de sover. Jag kan snarka någon gång om året. Det är verkligen sällan. Medan andra liksom bildar hela orkestrar varje natt. Hjälper såna där snarksaker de här på apoteket osv? Konstigt, kommer alltid undra varför vissa var mindre skapade för att sova två o två:P 

Nu ska jag i varje fall försöka komma iväg. Trevlans dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: