stephaniesliv

From yesterday.

Kategori: Lilla Nelson<3


Jaha, och så var det kväll igen. Jag har endast gått utanför dörren en gång idag, och det var för att hämta posten. Mamma fick hem ett brev som visade att hennes blodprov för hundallergi visade negativt. Oj vad jag hoppat och studsat! Dock vet jag att allergier kan utveckla sig osv. Så det är inte 100% säkert, men en ganska bra start iaf:D

Jag ska försöka hinna skriva ner massa frågor som jag ska reda på kring valpar osv. Det är okej, ni kan kalla mig smått besatt, men jag tar det här på fullaste allvar. Jag vill att min hund ska få ett så bra liv som möjligt, och därefter följer förberedelserna. Jag är så glad. Blir som sagt lycklig bara av att tänka på att min lojala vän ska flytta in hos mig här snart, och tiden kommer gå så fort... Som när vi bokade vår vinterresa, snart är det bara 1 månad kvar, och vi bokade den i september tror jag att det var. Man...

Men nu tillbaka till att göra ingenting.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Du gör bra i att planera inför det att du ska bli matte!! Visar hur mycket du tar det på allvar (:

    Snart så har du världens lyckligaste valp <3

    2008-12-04 | 20:19:53
    Bloggadress: http://Lindosincage.blogspot.com
  • stephanie säger:

    Jaa, jag önskar bara att tiden kunde gå fortare! :)

    Love you baby!

    2008-12-05 | 00:08:04
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: