stephaniesliv

Friday night.

Kategori: Allmänt


Godkvällers! Sitter och smälter all mat jag precis svullade i mig. Wokade lite grönsaker med jätteräkor med risnudlar o lite god sås till. Yumyum! Eftersom Dennis är i Thailand och njuter kan jag inte vara mycke sämre för det, så de blev lite Thaitema idag så att säga. Dock är jag lika blek som en fisk när han bättrar på sin bränna där nere, så därför byter jag avsiktligt ämne omedelbums! 

Idag var det mycket att göra på jobbet. Dock lugnade det ner sig drastiskt mot fem. Konstigt! Jag menar, ska inte folk handla som galningar nu? Dock tror jag att det kommer bli mycket imorgon. Så det är bara att ladda. Själv har jag alla min klappar färdiga, så jag har ingenting att oroa mig över. 

Idag har jag känt mig på detta humör...: 

De säger att en bild säger mer än 1000 ord....

Om en månad träffar solen och värmen min hud i vackra Dubai, jag längtar! Nu ska jag sega vidare. Ha en trevlig fredagkväll:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: