stephaniesliv

Fotografering & intervju!

Kategori: Allmänt

Godmorgon solstråle!

Hade väldigt lite energi igår när jag kom hem för att sätta mig och skriva ett inlägg här, så jag försöker (trots tidsbristen) att göra det nu istället. 

Igår var en rolig och lång dag. Det började med att jag åkte till fotografen Christopher för att ta lite nya bilder på mig själv, de blev verkligen jättefina! Kommer lägga ut dem här när jag får slutprodukten. Sedan var det att åka därifrån direkt till en jobbintervju på Tre. Ni vet "it's good to be 3"....haha mobilföretaget. Jaa, ni fattar:) Och det gick ju bra, men vi får se om de vill träffa mig igen. Hade inte käkat någonting på hela dagen förutom "skruvar", är det estrella eller olw, jag vet inte, men fettiga är de iaf. Jag vart därför frälst när jag kom till informationsmötet/intervjun och hittade massa mackor ståendes på ett bord. Jag tror att jag tryckte i mig 4 stycken... Illa! Men jag var ju hungrig...

Nu sitter jag och ska snart åka till jobbet. Mitt vanliga, underbara, fantastiska jobb på Waynés coffee. Jag måste säga att jag uppskattar att ha det jobb jag har idag. Det är inte för än man ser andra jobb som man faktiskt verkligen förstår hur bra man har det. Tänkte säga det till mina arbetsgivare idag faktiskt. För även om lönen på tre var mer än dubbelt så mycket än det jag får nu, så tror jag inte att jag skulle trivas där lika mycket som jag gör på Waynés. Så är det bara...

Lovar att vara lite mer informationsrik idag... Ha det superb! (solen skiner ju idag=)....)

Kommentarer

  • "adde" säger:

    hej! de ville att jag skulle komma på intervju på tre! tack för tipset gumman!!

    2008-12-18 | 23:08:13

Kommentera inlägget här: