stephaniesliv

En slapp torsdag.

Kategori: Allmänt


Hallåhallå! 
Värst vad denna morgon slängdes bort. Helt plötsligt finner jag mig vid matbordet och orkar inte avsluta min frukost. Min rumpa är fastklistrad på stolen, även fast jag verkligen suktar efter rostade mackor, illa! Satte klockan på kvart i 10, men drog mig upp en timme senare ungefär...

Jag drömde lite skumma drömmar inatt. Om hundar. Och då kan man ju tänka sig att jag blev glad av att drömma om hundar, men njaaa. En liten chihuahua hade jag fått hem, en tik (?) felfelfel. Och dessutom var den långhåriga, inte riktigt prio nr.1 heller. O här kommer den värsta biten, pappa var ute och rastade den hela tiden för att jag var rädd för den... Sen förvandlades den till en stor hund istället och hade en hemsk andedräkt, så pappa fick behålla jycken. Hmm.... Dessa drömmar alltså. 

Men det läskiga var att när jag kollade min mail imorse hade en kennel svarat på ett brev jag hade skickat till dem för några dagar sen. Creeeepy! haha. 

Nu ska jag försöka ta mig till köket och tillbaka (c.a 2 meter dit). Sen väntar ett viktigt samtal till länsstyrelsen, som jag för övrigt inte tycker så värst mycket om just nu! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: