stephaniesliv

En lång dag!

Kategori: Allmänt

...Ge mig nu en lång och härlig natt med sömn! 
Hej och godkväll förresten! Sitter här och ska ta och borsta tänderna alldeles strax. Ville bara kika in på bloggen och skriva ett litet inlägg innan läggdags:)

Idag var det rätt så härligt på jobbet, men förvånansvärt lite människor i centrum. Det verkar dock som att det varit så överallt. Men när jag gick på Åhléns lite senare på eftermiddagen så var det packat där. Folk kanske åkte in till stan istället för att hålla sig till förorterna. Skulle träffa min kusin inne i stan (därför jag flamsade runt på Åhléns). Vi handlade lite proviant innan vi åkte hem till hennes nya lya i Tyresö. Fyfan vad vi käkade mycket! Nästan en hel dajmtårta, haha. Fyfan, jag ser ut som "3e månaden" om magen just nu. Ehhh, härligt! 

Imorgon blir det upp tidigt (eller ja 8 är tidigt för mig, hehe), för jag ska till frisören. ÄNTLIGEN ska jag få mitt hår fint o prydligt. Bild kommer imorgon kväll, jag lovar:) Speciellt för Rebecca;) Hon ska nämligen göra samma behandling nästa måndag. Håll tummarna med mig gumman! :D 

Nu till sängen då jag ska testa min nya Philips wake-up-ljus-grej. En tidig julklapp av min käre fader, mycket uppskattat:) 

Pussogodnatt! 
(älskling jag kommer mig som en halv människa utan dig, kom hem nu!) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: