stephaniesliv

Dagens.

Kategori: Mina älskade plagg

Hej! 

Har precis städat ur garderoben lite grann. Vore lite häftigt att ha en liten mini-auktion här på bloggen, men den är alldeles för lite för att det ska kunna hända något. Har massa saker som åker in till frälsningsarmén, det är väl också bra.

Köpte en väldans fin julklapp till mig själv också. Är helt såld... Och nu blir det himla jobbigt att välja nyårsklänning då jag har ingen aning om vad jag ska ha. Hade ju redan köpt en klänning till nyår, men jag kunde inte behärska mig. Får kanske ha den ena på julafton o den andra på nyår. 


Så fin! Från MQ , 599 kr. 

Nu är jag klar med alla julklappar också, känns så skönt! Kommer jobba i helgen så det är perfekt att inte behöver tänka på det. Blev en ganska ironisk present till Dennis, haha. HAN kommer väl tycka om den (hoppas jag), hihi:)

Ska försöka sätta igång och skriva ett personligt brev till min ansökning. Ska ju försöka börja plugga hösten -09. Ett handskrivet brev skall det vara. Mycket intressant! Ska försöka göra en mall på datorn först bara. Wish me good luck. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: