stephaniesliv

Dagens (kvällens) fråga...

Kategori: Allmänt

Kan man ha växtvärk vid 19 (snart 20) år? 

I såna fall kanske jag har slagit rekord? För varför har jag haft problem med mitt ben och nu mina knän helt plötsligt?! Nåja, bara bra för min del, har alltid velat överskrida den där lilla 1.70 gränsen. Vi får la se. Tror att farbror doktor får ta en titt dock. Vill inte att jag ska ha fått någon arbetsskada eller liknande. Men så klen kan jag väl inte vara? Äh...

Jahaja. Duktig har man varit nu också. I säng innan 01, det var då storslaget! Nu har jag dock legat och gjort heelt värdelösa saker. Och vill ni veta varför det varit värdelösa saker? Jo, för jag minns inte vad jag tittat på de 40 minuter jag suttit framför datorn förutom att svara på mail. Så sorgligt. Så nu ska jag försöka drömma någonting fint. Typ att Dennis packar ner mig i hans resväska och att jag vaknar upp i Thailand nästa vecka, det vore ju trevligt. Eller att jag fick ha honom för mig själv alla dagar innan han åkte, det vore ännu bättre. Men det känns som att vi alltid är flera hundra mil ifrån varandra, för vi ses ju liksom så sällan nu. Jag säger det, jääävla liv man har nu alltså. Allt är perfekt, men ändå så jobbigt. Det är den där lilla faktorn som är sprickan i glaset. Och ringarna på vattnet blir ju bara fler o fler, ni vet. Baah! 

Nä, nog med det nu! Bara att acceptera att om man ska tjäna pengar kan man kyssa sitt kärleksliv åt skogen....puss o godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: