stephaniesliv

Dagen efter...

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 

Dagen efter är väl kanske inte något att jämföra med igår. Jag är sjukt uttråkad...... Ska träffa mr jetlag i eftermiddag. Som om jag kan vänta, NEJ! Men jag kan inte sätta mig i en bil och bara köra dit som en galning heller utan får sitta som ett fån o vänta.... jippi

Nej, jag har ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med nu. Ska ta en promenad, men sen då? Typ stå på händer, vattna blommorna, röra om i tomma kastruller, se hur dimmern funkar i vardagsrummet. Kommer säkert sluta med att jag gluffsar i mig massa mat igen och därmed försämrar min rörelseförmåga. "Hej älskling, du får komma hit till soffan för jag kan tyvärr inte komma upp härifrån". 

Det värsta av allt är att bussjävlarna knappt går idag. Så alternativet att åka o göra någonting utanför Väsby finns ju liksom inte. Tur att jag var lycklig igår iaf...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: