stephaniesliv

click.

Kategori: Allmänt

Vi borde alla få en click-upplevelse (ni vet filmen med Adam Sandler?). Vi behöver nog alla känna att världen vi lever i faktiskt är allt vi har. Att se varje dag som att den kanske vore vår sista. Såg nyss slutet av filmen på TV1000 family. Måste säga att den är jättefin. När jag är nere och är på dåligt humör måste jag försöka komma ihåg att uppskatta det jag har. Men jag måste också tänka när jag stressar för mycket och försöker hinna med massa saker, att jag kanske missar saker som betyder mer för mig än vad jag stressar med. Att tjäna pengar är inte bara på gott, utan det tar t.ex. tid att jobba osv. 



Vill berätta att detta inlägg är mitt 300e inlägg! Började ju blogga i somras och tycker att det är roligt att det ändå hållit i sig. Men eftersom jag tycker att det är någonting "naturligt" nu, så kommer jag ju fortsätta. För att fira detta inlägg hade jag, i inlägget till ära, gjort en videoblogg. Men gissa vad som hände när jag var klar med klippet? joo, då hade någonting hänt med ljudet, så det var bara bild som hade spelats in. Skumt! Får bli en annan gång:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: