stephaniesliv

Breaking my poker face.

Kategori: Allmänt


Jag börjar må smått illa från att ta o klämma o känna på mig själv nu. Jag måste vara ärlig mot mig själv och börja träna igen! Sen sommaren har jag slutat träna i och med att jag började jobba, och enda sen dess har dedär handtagen kommit tillbaka. Sakta men säkert. De bara smyger sig på. Och man unnar sig lite gott en fredagkväll som denna t.ex. Det måste sluta. Jag måste tänka mig för mer, för jag vet att jag bara ångrar det sen. 

Så nu ska jag försöka göra något åt saken. Jag hade sån bra motivation i somras. Jag gick ungefär 1 mil varannan dag. Nu orkar jag knappt röra mig från soffan. Så hemskt hur motivationen bara dör. & det svåraste är att komma igång, men jag vet att jag älskar att träna när jag väl kommer igång. Det är bara att kämpa, i guess. Så jag ska försöka komma igång nu innan året tar slut. På ett eller annat sätt. Bara att kämpa! 


Det enklaste vore att bara höja volymen till Infinity och släppa loss. Kanske dax att investera i en träningsmaskin o rocka på?Maybe...Men det bästa vore att säga:

"Jag vill träna!" Och inte säga "jag måste träna." För jag vill ju inte bli "tjock" och därför vill jag träna. Omvänd psykologi fungerar rätt bra ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: