stephaniesliv

Bara en känsla.

Kategori: Allmänt


Ett kanske litet oväntat inlägg från mig såhär mitt på dagen. Jag ska egentligen jobba, men imorse mådde jag så helvetes illa så jag kunde bara inte. Det snurrade och mitt huvud dånade efter att jag gick och la mig igen. Ledsen och uppgiven ringde jag till jobbet och sa att jag inte kunde jobba idag. Sen har jag sovit fram till lite över 13...

Tack vare mina idiotiska p-piller så har de förstört min dag och dessutom kostat mig 6 timmar från jobbet. Tack! Jävla skitpiller. De gör ingenting bra, men jag tar dem för att jag glömde hämta ut mina p-ringar i tid. Jävla klantmonster. 

Och vet ni vad? Nu mår jag ju näst intill perfekt. För de är så pillerhelvetena funkar, man mår bara dåligt på morgonen och gör så att man blir helt handikappad, men några timmar senare är det som att ingenting har hänt. Såå tacksamt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: