stephaniesliv

Another picture.

Kategori: Musik och bilder.

Minns ni att jag pratade om att jag var hårmodell i höstas? Nuu har jag äntligen fått tillstånd att visa bilden som de använde i tävlingen som den togs för. Tyvärr så kom den inte vidare, men jag tycker att den är snygg ändå:) Jag ska föreställa Medusa med ormar i håret, därför de lite arga ansiktsuttrycket. Vad tycker ni?


FOTO: PETTER WALLEBO

Nu har jag även bokat nyårsafton. Det blir min julklapp till mamma tror jag. En fin middag på mitt nya favoritplace; Pontus by the sea. Har yttrat mig om att det varit ett gubbhak m.m tidigare. Dvs INNAN jag ens gått dit, haha. Jaa, men jag kom mig att faktiskt tycka att det var riktigt mysigt! Dock kommer middagen börja vid 8, så vi får se var efterfesten blir någonstans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: