stephaniesliv

Allready tomorrow.

Kategori: Allmänt

Försöker välja mellan ankel boots eller stövlar. Rakt eller lockigt hår. För det är frågan när man för en gångs skull ska ut på stan och roa sig imorgon kväll. Har halva outfiten redo iaf. Tror jag...Eh. Ska försöka ta lite bilder under kvällens gång. Det blir en träff med lite klasskamrater från Marina Läroverket. Tog studenten därifrån i våras, o ska bli kul att träffa lite fowks därifrån. 

& så ska man veta var man ska sen. Snälla hjälp, jag tror jag att jag har fått ångest. Bara för att jag aldrig går ut längre vill jag ha den där perfekta kvällen. Inge mer spontansteffi här inte. Hemskt egentligen. Men jag har inte råd att ha en sån där misslyckad kväll faktiskt...vill ha succés. 

Nu ska jag rota lite mer i garderoben. Det jobbiga är att inte vara för party, men samtidigt inte för casual. Jaha, överanalysen går i taket nu tror jag. Får tagga ner lite tror jag....eller mycket. Hörs sen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: