stephaniesliv

Yay, favoritfilm på tv!

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från pappa och märker att den mest hysteriska filmen är på 3an...Mars attacks. Oj vad den är underbar. Så ful, men så underbar. Ska roa mig med att se på den nu.

Kan för övrigt berätta att jag power walkade över till pappa idag. Tog 55 min och jag märkte verkligen att det var ett tag sen jag verkligen rörde på mig. Skönt var det iaf:) Sen satt jag hos honom och vilade lite på soffan. Vi bestämde oss för att gå ut och äta med mamma, så han körde hem mig så vi kunde duscha o hämta mamma. Och sen åkte vi ner till infra city, Thai house, för att äta. Gott var det, men nu är jag mätt som en plätt. Känns som att jag bara äter och äter. Men å andra sidan kom jag på att jag skippade lunchen för att det vart så knasigt med tiden. Nåväl, ska återvända till den otroligt intelligenta filmen. Ses! :)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Visst är filmen så jävla skön trots att den är så SJUK! den är värdig en oscar! :)

    2008-08-31 | 00:30:52
  • Stephanie säger:

    haha, gränsen mellan komiskt och sorgligt är hårfin i detta fall:D

    2008-08-31 | 00:39:58

Kommentera inlägget här: