stephaniesliv

woho!

Kategori: Allmänt

Åh, ja ja ja ja! Är galet glad, för jag fick faktiskt jobbet på caféet:) Jag ska nu mera jobba på Waynés Coffee i Väsby centrum och går under upplärning fram till september då jag ska vara så självständig som möjligt. Går inte att beskriva hur lycklig jag är. Mitt mål var att hitta ett jobb till mitten av augusti, och titta. Det gäller bara att stå i och kämpa mot sina mål så går det. Sitter och tittar på min t-shirt som ligger på stolen. På den står det "waynés coffee". Ja, ibland kan drömmen gå i uppfyllelse:)

Kom hem för inte så länge sen och har bara hunnit hoppa runt lite i vardagsrummet och firat. Ska väl inte hoppa upp och ner hela kvällen utan tänkte sätta på filmen "Torsk på Tallinn", eftersom den är hysteriskt rolig! Passar till sinnesstämningen så att säga.

Ibland leker livet, överdrivet bra. Men det är man väl värd? :)




Ha en trevlig kväll, det kommer i alla fall jag ha!

Kommentarer

  • Matilde säger:

    Yaay! Hoppas fortfarande på att du får såna tider som gör att du kan åka konståkning med mig ;)

    2008-08-19 | 17:24:57
  • Stephanie säger:

    det hoppas jag också:)

    2008-08-19 | 23:07:19
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/
  • steffie i england säger:

    grattis till jobbet gumman! STOLT över dig, blir väl en stor utmaning för mig att hitta något när man kommer hem i slutet av sept.

    2008-08-29 | 23:23:08

Kommentera inlägget här: