stephaniesliv

tired.

Kategori: Allmänt

Hej! 
Måste erkänna att jag är helt slut efter en flitig dag. Det började med att jag gick till biblioteket för att skriva ut mitt CV då jag bestämt mig för att idag ska bli dagen då jag skulle söka jobb! Efter att ha spenderat lite kvalitetstid på biblan och la allt i kuverten så begav jag mig till Väsby centrum för att dela ut till de butiker där jag var intresserad att jobba på. Sedan åkte jag till Kista galleria för att göra samma sak där. Slutade med att när jag åkte hem helt utmattad i fötterna av att ha gått i klackar hela dagen. Men det visade sig att mina värkande fötter skulle få en belöning. På väg hem på bussen ringde min lur och blev kallad på intervju! Jag är jätte glad just nu och hoppas på att det kommer gå bra. Vill inte avslöja några fler detaljer just nu, men kommer återkomma om det när jag vet lite mer. Önska mig lycka till!

När jag kom hem lagade jag mat. Det blev falafel och bulgurswraps. Det blev gottigott och kunde sedan pusta ut i några timmar för att sedan hoppa i träningskläderna och sätta fart på kroppen. Kändes skönt och gjorde att jag kunde fokusera på lite annat än att gå och vara nervös för imorgon.

Även fast klockan är rätt mycke nu ska jag vänta lite med att ta en dusch. Sitter nämligen och tittar på Sex and The city just nu. Sedan blir det nog läggdags för min del. Måste  vila upp mig så att jag är laddad och taggad! 

Ha en trevlig kväll alla som läser

Kommentarer


Kommentera inlägget här: