stephaniesliv

The nut house.

Kategori: Allmänt

Heej! 
Min dag har spenderats med min underbara mamma. Först åkte vi till en marknad i sigtuna, och på vägen tillbaka till Väsby igen stannade vi till vid det mysigaste stället jag varit på på länge. Det heter "The nut house", och de serverar gudomligt goda hembakade sötsaker, kaffe, te och lite annat smått och gått. Vi njöt av fikapausen ute i en vacker trädgård med massa växthus fyllt med grönska. Man kan gå in på en hemsida för lite mer info. Inte så ofta man åker förbi denna oas mitt ute på landet, så tänkte skriva ner hemsidan om ni skulle vilja titta förbi någon gång. http://www.lisa.se
Tack mamma för en underbar mamma-dotter-dag:)
Te och underbara nötkakan
Fikat som vi rätt snabbt smällde i oss. Te och jätte god hemmagjord nötkaka...

Har lite senare på dagen hämtat pappa från arlanda. Han har varit i Riga på konferens och han hade tagit med sig massa goda småsaker därifrån som jag suttit och stoppat i mig under kvällen. Muumms. Men lite får man unna sig, har dessutom, efter mitt uppehåll, kommit igång med träningen igen. Känns skönt.

Måste lägga upp en bild på min frisyr som jag satte upp igår. 

Ska försöka planera lite inför veckan nu också. En sak jag måste göra imorgon är att fråga varför det blivit fel med min lön från juli. Avskyr när sånt händer, men tyvärr kan det bli fel. Hoppas ni alla haft en trevlig helg. En summering av min kan vara att jag legat ganska lågt. Har inte varit på topp humör, men under idag har jag kunnat komma tillbaka då jag fått umgås med mammsen. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: