stephaniesliv

Some of a nails best friends.

Kategori: Skönhet & inspiration

Nä, sover inte riktigt än. Måste bara skirva att jag precis fixat mina naglar en aning. Får inte ha allt för långa naglar när jag jobbar och dessutom är det inte så fräscht att ha halvslitet nagellack. Vad hittade jag på då? Något som inte tar lång tid alls och som ger ett bra resultat är att:

1. Fila naglarna med en bra mångsidig fil (min fil kommer från depend).
2. Måla lite med en vid nagelpenna (mavala) 
3. Dra på med två lager "super base" nagellack (mavala) 
4. Smörj in händerna med en fet handkräm så nagelbanden mjukas upp lite.

Enkelt men naturligt, snabbt och snyggt! 



Ska sova nu, på riktigt. Ska drömma om all god mat jag och Linda ska äta imorgon på Hermans...mmm.
Nattinatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: