stephaniesliv

snooze.

Kategori: Allmänt


Önskar att jag kunde sova bort några dagar. Inte göra någonting för att sedan lika pigg, lika vacker, kunna stiga upp och gå ut utan att sedan bli sliten igen. Tänk om det vore möjligt. Dessvärre har jag redan fattat att såna drömmar inte stämmer överens med verkligheten. Kan ju säga att det är därför jag både är sur och grinig. Sommaren skapade för mycket lyxproblem. Nu vill jag bara slappa dagarna ut och jobba när jag själv orkar. Släpade mig själv till jobbet idag, men vad gör man inte för att försöka lyckas här i livet. Att kasta bort dagarna för att fundera på den frågan finns inte. Man får bita ihop och kämpa! 

Ska till tandläkaren imorgon. Tandställning skall monteras på den nedre käken. Jag vet inte om jag ser fel, men jag kan nästan svära på att mina framtänder har blivit snea. Eller, de två främsta tänderna är för mycket åt ett håll. Får fråga Eva (min tandläkare) imorgon om allt ser bra ut. Kan inte vänta på att få byta mina missfärgade gummisnoddar...

Har funderat på att gå ut och power walka, men jag har dissat den idén innan jag ens kom på den. Nej tack, kvällen ska gå till TV-tittande. Project runwayfinal förresten! De måste jag se. Hoppas jag inte hunnit somna innan dess bara...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: