stephaniesliv

proppmätt.

Kategori: Allmänt

Jobbet gick bra idag. Och ja, jag kom i tid, I alla fall den tid då hon ville att jag skulle komma. Fick lära mig kassan idag, vilket var svårt men spännande. Det är verkligen inte lätt alla gånger, men jag försöker, och framför allt, vill jag lära mig så mycket som möjligt på kort tid. 

Efter jobbet åkte jag till söder för att träffa Linda. Vi åt oss lite för mätta på Hermans vegetariska buffé. Herrejösses vad mätta vi blev. Sedan rullade vi oss till slussen för att gå bort en tiondel av det vi ätit. Ouff, jag ät fortfarande som en sten:/

Väntar nu på att Dexter ska börja. Det är verkligen spännande! Ska dra på mig ett par mjukisbyxor nu så att min mage kan expandera. Om det känns såhär att vara proppmätt undrar jag hur det känns att vara gravid...haha. Det känns dock mer naturligt att vara med barn än att äta så mycket så man knappt kan andas. Kommer tillbaks till datorn lite senare. Ciao!

Updatering
Oj oj, nu börjar Dexter bli spännande igen. Hur skall detta gå? Hoppas det råder lika stor spänning i nästa veckas avsnitt också! Har precis lagt på luren då jag pratade med min pojkvän. Mycket trevligt. Sa dock att jag skulle sova nu, vilket jag också tänker göra. Imorgon är en ny dag. Eller hoppsan, klockan är visst över 12. IDAG är en ny dag!

God-tidig-morgon/god-sen-natt

Kommentarer

  • Matilde säger:

    Dexter! :D Du kollar också på det, där ser man. Det är bäst :)

    2008-08-26 | 22:03:51

Kommentera inlägget här: