stephaniesliv

Några torskar senare...

Kategori: Allmänt

Tillbaks från Tallinn och jag måste säga att det är galet skönt att vara hemma! 

Är hemma för (som vanligt) vända snart igen. En jobbansökan skall lämnas in i Väsby centrum först, och en ram skall även införskaffas. Sedan bär det av, men var säger jag inte för det är en hemlighet:) Eftersom det kan förstöra hela planeringen får ni veta vad som skett efter helgen! 

Hoppas att ni haft det bra här hemma! Jag tänkte lägga upp bilder sen när helgen tagit slut...

Måste packa klart innan min buss åker iväg utan mig nu. Ökar takten en aning och måste därför lägga ifrån mig datorn. 
Ses snart igen.

Kraaam

Kommentarer

  • den andra steffien säger:

    jahapp och vart ska fröken åka tro?? jag hoppas inte det är hit bort!!

    2008-08-15 | 23:39:50
  • Stephanie säger:

    Nejnej, de blev landet. Skulle överraska pappa då han fyllde 60. Han blev glad iaf:)

    2008-08-17 | 21:25:12
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: