stephaniesliv

Mission accomplished!

Kategori: Allmänt


Sådär ja! Nu har jag och min pojkvän tagit oss 30 mil norröver för att överraska min pappa som fyllde 60 i lördags. Resan var helt klart värt det eftersom pappa blev otroligt glad:) Hade det otroligt mysigt där uppe. Vi var ute och power walkade i lördags innan det var dags att äta och fira pappa och i söndags fick vi thai-massage av en kvinna som bosatt sig i byn tillsammans med sin svenke man. Vistelsen var kort men underbar och kunde inte ha blivit bättre.


Jag och pappa. Grattis!

Har börjat läsa en ny bok nu. "Kinesen" av Henning Mankell. Oj, vad det var läskig i början. Var svårt att greppa om den brutala inledningen som beskrevs. Men känslan gick sakta men säkert över till spänning, och nu kan jag knappt lyfta näsan ur boken! Jag kan verkligen säga att den är värd att läsa. Den krypande spänningen är perfekt nu när nätterna börjar bli kyligare. Att ligga inne med en filt över benen och läsa en bok är någonting som är underskattat. Inte tala om när man tar en paus och dricker en kopp te, mmm....

Imorgon kommer bli en spännande dag! Jag ska nämligen provjobba på ett café i Väsby centrum imorgon, så hur det går berättar jag självklart om imorgon! Nu ska jag ta och bränna lite kalorier som ofrivilligt slunkit ner under helgens frosserier. Allt från tårta till för många portioner mat, nja, inte alltid så bra som det smakar. I alla fall om man tänker på resultatet bortsett från att man blir faktiskt blir mätt! Har dessutom missat FÖR mycket träning när vi var i Tallinn. Känner mig så uppgiven av att ha slarvat med träningen nu. Men om man tänker på hur mycket dans det blev på båten både till och från Baltikum så går samvetet inte helt veck. 

Önska mig lycka till imorgon:) Här kommer någon bild från Tallinn också. Mors!


Lunch i Tallinn



Sushi take away upp till rummet, mums!


Jag och Linn på båten hem från Tallinn. Lite party vart det ju...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: