stephaniesliv

MAMMA MIA!

Kategori: Allmänt

Har varit såå galet klantig idag. Tog fel på tiden då jag skulle jobba och skämdes som bara den för det. Hur som helst blev de inte så arga och vi kom överens om att jag ska jobba på tisdag istället. Vart galet grinig och är fortfarande lite halvt off på hela händelsen.

För att få mig själv på bättre humör tog jag och mamma oss till Kista galleria för att se på mamma mia. Har ju redan sett den en gång tidigare, men är den bästa feel-good filmen som går nu. Kändes jättebra. Så nu har jag fastnat på alla ABBA-låtar igen. Kan ju säga att detta på något är en slags mamma-dotter film, och det kändes så bra att få sitta bredvid mammsen och lägga huvudet på hennes axel lite då och då:)



Nu är jag dock ännu gladare för min pojkvän kom precis. Så nu tänkte jag umgås lite med honom.

Gokväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: