stephaniesliv

lås i munnen.

Kategori: Allmänt

Hej! Har hunnit hem mellan tandbesöket och jobbet för att slänga i mig lite nudlar. Det enda jag kan äta nu på några dagar kanske? Usch det här är ju verkligen obehagligt. Tandställningen på nedre käket stör verkligen. Kan inte ens bita ihop och nu ska jag bege mig till jobbet för att vara snäll och trevlig mot alla kunder, jaa! (neeeej...) Hoppas att det inte tar allt för lång tid att vänja sig.

Ska snart gå till bussen igen. Om jag inte jobbar imorgon så ska jag åka till min pojkvän. Men om jag jobbar ska jag vara hemma och försöka lära mig prata igen...suck. Man har verkligen sina bättre dagar, helt klart! 

Lyssnar på lite ABBA-musik just nu. Eller alla soundtracks från filmen Mamma mia. Hur bra som helst. Blir lite gladare av det, men linjen mellan att vara nere och att tycka att livet är helt ok är för min nästan hårfin. Men vad spelar allt det här för roll om hundra år om jag inte lyckas bli ihågkommen av hela världen? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: