stephaniesliv

Kleerup.

Kategori: Allmänt


Oh, jag lyssnade igenom Kleerups album (kleerup) här om dagen. Måste säga att jag blev glatt överraskad. Första gången jag körde igenom låtarna var jag väl inte så värst imponerad, men efter att ha gett det några chanser måste jag säga att det är lätt att fastna. Låten "forever" med neneh cherry, var någonting extra. 

De senaste dagarna har gått åt att ha välkomnat hem pojkvännen från Italien. Igår kväll kramade jag om en vän och sa hejdå då han flyttar till Karlskrona och börja skolan där nere. Önskar honom all lycka.  

Idag har jag tagit igen lite träning, vilket känns bra! Annars har jag sökt massa jobb och hoppas verkligen på svar från NÅGOT av dem. Skulle vara kul, för omväxlingens skull så att säga. Men vi får se, jag är positiv tills de bevisar mig fel:) Kan också meddela att jag börjat skriva en bok. Något jag ska pyssla med ett tag framöver när jag har tid. En hobby än sålänge. Tycker om att skriva så jag mår bra av att göra det. Det enda jag kan avslöja är dock att det handlar om mig själv. De ni...:) Första kapitlet är klart nu och ska försöka ta mig igenom det andra någon kväll innan veckan tar slut.

Nu ska jag försöka se på TV eller något annat onödigt. 
På återseende:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: