stephaniesliv

headlock.

Kategori: Allmänt

Hej,
Inte har det blivit skönare i munnen inte. Känner mig fast i det här eländet. Är iaf hemma från jobbet nu, kom hem för 40 min. sen. Har kunnat peta i mig lite räksallad med pasta. Det var gott med jobbigt att äta. Eftersom jag börjar vid 14 imorgon så har jag bestämt mig för att åka till min pojke snart. Kanske tränar lite innan? Har blivit så dålig med det nu, men jag jobbar ju nu, vilket gör att motion automatiskt medförs. 

Pratade precis med Linda och hon satt på ett espresso house med sin kompis. Blev lite avis faktiskt eftersom jag måste erkänna att jag blir knäsvag av deras Chai Latte. Det finns inget godare!  (Sorry waynes, men pulver slår syrup). Om jag hinner innan de stänger på centralen blir det "En stor chai latte med sojamjölk, tack". Så smaskens! Hoppas jag hinner...! Smell you later bloggen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: