stephaniesliv

bada?

Kategori: Allmänt

 Sitter och häckar framför TV'n just nu och följer vad jag tror är finalen av A shot at love with Tila Tequila. Ja, det är väl, speciellt... Eftersom det här är så eget måste jag bara se var allt det här slutar, haha.

Efter det blir det nog ett riktigt skönt bad efter det. Tvätta håret ordentligt och ge det lite återfuktning genom att lägga en inpackning. Har under kvällen importerat massvis med bilder på mig själv från min externa hårddisk. Har verkligen glömt bort hur många bilder det var jag hade. Här är t.ex. en från i April:



Ojoj, spännande på tv på riktigt nu! kommer tillbaka lite senare efter jag har myst i badkaret...

UPDATE...
Neeej, jag tycker hon skulle valt tjejen istället!! Dåligt. Men, man kan inte alltid få som man själv vill. Hon fann ju sin "love". Nej, plask o hej leverpastej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: