stephaniesliv

Reality/post påskhelg

Kategori: Allmänt

Sådärja. Första arbetsdagen efter påskledigheten avklarad. Vart så trött på eftermiddagen men är egentligen pepp och pigg i sinnet. Alltså ÅH vad vädret äger just nu! Tyvärr sitter man inne mest hela dagen men tänkte faktiskt ta en löptur nu när jag kommer hem <3 börja maxa upp den där förbränningen lite. Tränade imorse, men det kändes lite... Halvhjärtat. Eller jag svettades inte lika mycket som jag brukar göra och då blir jag lite orolig att jag inte tar i ordentligt och att jag kan ge ytterligare lite till! Så jag slängde på 10 intervaller på det.. Hahaha. Passet då? 

- 10 biceps, 10 kg
- 10 axlar (vet inte vad övningen heter), 10 kg
- 10 triceps, 10 kg (med skivstång)
- 10 bröst, 10 kg
- 10 flyes, 3 kg hantel 

x3 varv utan vila

Sen:
3x10 triceps på varje arm med hantel

10x kuta allt vad jag har från ena sidan till den andra och sen 10 armhävning/20 situps - ingen vila emellan.

DOG på intervallerna, men skönt att få igång flåset :) gött! 

När jag tänker efter så var det rätt jobbigt -även fast jag inte svettades så mycket.. Nåväl.. :)



/Glömmer hela tiden att det "redan" är tisdag.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: